2. Институционалдык аккредитация

1. БИЛИМ БЕРҮҮНҮН САПАТЫН КАМСЫЗДОО САЯСАТЫ

1.1. Билим берүү уюмунун ишин жөнгө салуучу бекитилген ички акттардын болушу

Мекеменин уставы Күбөлүк Лизенция Тех.паспорт 2022-2023-окуу жылынын окуу-тарбия иштери боюнча планы Ички көзөмөлдүн иш планы Класс жетекчилер усулдук бирикмесинин жобосу Ата-энелер комитети жөнүндө Жобо Кабинетти пайдалануу Жобосу Усулдук бирикмелер жөнүндө Жобо Ички эмгек тартиби жөнүндө жобо Мекеменин ички эмгек тартибинин эрежелери Педагогикалык кеңештин жобосу Мектеп парламенти жөнүндө Жобо 2022-2023–окуу жылындагы класс жетекчилерди бекитүү жөнүндө буйрук Календарлык план менен иш алып баруу жобосу Усулдук бирикменин анализдери Усулдук бирикменин протоколдору Дептер текшерүү жобосу Тамактанууну уюштуруу жобосу Номенклатура

1.2. Билим берүү уюмунун бекитилген миссиясынын, кызыкдар тараптардын керектөөлөрүн жана өзүн-өзү баалоонун ар жылдык жыйынтыктарын эске алуу менен иштелип чыккан стратегиялык жана учурдагы пландардын болушу

Стратегиялык план ТИ завучунун 2022-2023 окуу жылына түзгөн планы Ата-энелер комитети жөнундө типтүү жобо Китепкананын жобосу Тарбиялык иш-чаралардын анализи Өз ара сабакка катышуу журналы

1.3.Билим берүүнүн сапатын камсыздоо саясатын ишке ашыруу жана жооптуу адамдардын/түзүмдөрдүн болушу

УБнын протоколдору УБнын жылдык иш пландары Декадалар Башкаруу түзүмү Жазуу иштерин жүргүзүү жобосу Функционалдык милдеттер

1.4. Персоналдын жана окуучулардын жүрүм-турумунун бекитилген этикалык ченемдеринин болушу, аларды сактоо (билим берүүнүн жана инсандын, маданий көп түрдүүлүктүн баалуулуктарын колдоочу уюштуруучулук маданияттын калыптангандыгы)

Педагогдордун жана башка кызматкерлердин профессионалдык этикасынын кодекси Ишеним кутучасынын жобосу Жарандардын кайрылуусун каттоо журналы Кабинеттердин сүрөтү

Мектептеги иш-чалар сүрөтү Санитардык-эпидемиологиялык көзөмөл департаменти жөнүндө жобосу

Класстык саттардын пландары Тарбиялык саттар Контракт

1.5. Ишти баалоо, пландоо, уюштуруу, ошондой эле билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун абалына мониторинг жүргүзүү механизмдеринин жана жол-жоболорунун болушу

Эвакуациялоонун схемасы Коопсуздук техникаларын колдонуу эрежеси Өрт коопсуздугунун инструкциясы Толук видеокөзөмөл менен камсыздалыш акты Санитардык талаптарга жооп берүү актылары

1.6. Кызыкдар тараптарды тартуу менен чечимдерди кабыл алуунун жана тиешелүү оңдоолорду киргизүүнүн колдонуудагы механизмдеринин болушу Билим берүү сапатына мониторинг жүргүзү жобосу

Билим сапатынын мониторинги Билим сапаты боюнча отчет Класс жетечинин отчету жана мониторинги Предметтик мугалимдердин отчеттору жана мониторинги Начар окуган окуучулар менен иштөө пландары Таланттуу окуучулар менен иштөө планы Администрация тарабынан күндөлүк текшерүү Артыкчылык аттестатына “Алтын тамгага”, артыкчылык күбөлүгүнө талапкерлерге сабактардын жеке жүгүртмөсү

1.7.Билим берүүнү башкаруунун колдонуудагы маалыматтык системасынын, веб-сайттын, электрондук почтанын болушу

ИСУОнун сүрөтү Мекеменин сайты Ата-энелер менен Watsapp группалары (үлгү)

2.КАДРДЫК САЯСАТТЫН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮ

2.1.Педагогикалык, административдик, окутуучу-көмөкчү жана кенже тейлөөчү персоналды жумушка алуунун (жумуштан бошотуунун) объективдүү критерийлерин жана шарттарын камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу

Эмгек укугун коргоо комиссиясын шайлоо буйругу Техника коопсуздугу боюнча көрсөтмө, китепче КРнын эмгек кодекси Эмгекти коргоо жобосу
2.2.Штаттардын комплекттелишинин, педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү
Билимин жогорулатуу боюнча сертификатар
Саппатык курам
Мекеменин кызматкерлери
Эмгек китепчеси (үлгү)
Кызматкердин өздүк делосу(үлгү)
Кызматкердин өздүк делосу(үлгү)
Билим берүүнүн отличниги
Тарификация
2.3
Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
ББМнын кызматкерлердин жана окуучулардын ийгиликтерин балоо жобосу
Кабинеттин коопсуздук эрежелери
Медициналык кызматкердин иш-кагазадары
Өрт коопсуздугу боюнча буйрук
2.4
Педагогикалык, административдик, кенже тейлөөчү жана окутуучу-көмөкчү персоналдын ишин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
3.1
Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын, жайлардын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар, спорт зал, актылар залы, медициналык пункт, ашкана), ошондой эле жашоо үчүн тиешелүү шарттары бар жатаканалардын (эгерде болсо) болуш
3.2
Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык, санитардык-эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер, өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери)
3.3
Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу
4. ФИНАНСЫ РЕСУРСТАРЫН БАШКАРУУ
4.1
Финансылык пландоо системасынын болушу
4.2
Кошумча финансы ресурстарын тартуу, бөлүштүрүү жана отчеттуулук боюнча ачык-айкын механизмдердин болушу
4.3
Финансы ресурстарын жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу