1.Программалык аккредитация

1. БИЛИМ БЕРҮҮ ПРОГРАММАСЫНЫН МАЗМУНУ ЖАНА ОКУУ-МЕТОДИКАЛЫК КАМСЫЗДАЛЫШЫ

1.1 Окуу планынын жана программалардын билим берүү стандартынын, базистик окуу планынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү.

Мектептин уставы Окуу планы Предметтик стандарттар Календарлык план менен иш алып баруу жобосу Календарлык тематикалык пландар

1.2 Окуу-методикалык камсыздоонун билим берүү стандартынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү

Мекеменин усулдук кеңешинин жобосу Педагогикалык кеңештин жобосу Усулдук кеңешинин анализдери Усулдук кеңешинин протоколдору

 

1.3 Жетиштүү маалыматтык ресурстардын (окуучулардын контингентине, анын ичинде окутуу тилдерине карата окуу – методикалык адабияттардын фонду) болушу.
Мектеп китепканасы
Китепкананын жобосу
Электрондук китептерге шилтеме
1.4. Билим берүү программасынын жана окуу-методикалык камсыздоонун мазмунун жакшыртуу максатында кызыкдар тараптардын күтүүлөрүн, керектөөлөрүн жана канааттануусун мезгилдүү баалоонун жана маалыматтык коопсуздукту камсыздоонун колдонуудагы механизминин болушу
Билим берүүнүн сапатына мониторинг жүргүзүү боюнча жобо Билим берүүнүн мектептеги ички көзөмөлү жөнүндө жобо Аппеляциялык комиссия жөнүндө жобо Ишеним кутучасынын жобосу
1. Окуу планы жана календардык-тематикалык пландардын билим берүү стандартына жооп бериши. Окуу программаларынын аткарылышы.
2. Стандарттык билим берүүнүн усулдук колдонмолору менен иш алып барылышы. Усулдук бирикмелердин болушу жана алардын талапка ылайык иш алып барышы.
3. Локалдык актылардын болушу, алар боюнча иш алынып барылышы.
4. Маалымат алуу булактарынын жетиштүүлүгү.
5. Мектеп жетекчилиги тарабынан окуу программаларанынын дал келүүсүнө көзөмөл жүргүзүлүшү.
1. Лабораториялык кабинеттердеги керектүү каражаттардын жетишсиздиги. 2. Окуу китептеринин жетишсиздиги.
1. Мектептин китеп фондун жыл сайын жаңы окуу китептери, усулдук колдонмолор, көркөм адабий китептер менен толукталышынын үстүндө иш алып баруу; 2. Ар кандай коомдук фонддор, долбоорлор менен кызматташууну улантуу; 3. Мектептин сайтын ар дайым жаңы маалыматтар менен толуктап туруу. 4. Лаборатиориялык каражаттар менен камсыздоо иштерин жүргүзүү.

2. КОМПЕТЕНТТҮҮ ОКУТУУНУ ИШКЕ АШЫРУУ ЖАНА ОКУУЧУЛАРДЫН ЖЕТИШКЕНДИКТЕРИН БААЛОО

2.1. Окутуунун пландаштырылган максаттарынын болушу

Стратегиялык план Бир жылга маалымат Бир жылга маалымат ОТИ завучунун 2022-2023-жылга түзгөн планы ТИ завучунун 2022-2023-жылга түзгөн планы Усулдук бирикмелердин пландары Тарбиялык саттар Күнүмдүк сабактардын планы Сабактын иштелмелери жана анализдери Таланттуу окуучулар менен иштөө планы Начар өздөштүргөн окуучулар менен иштөо планы

2.2.Окутуу-тарбиялоо процессинде инновациялык технологияларды жана методдорду колдонуу

Декаддаларды өткөрүү графиги Мугалимдердин квалификациялык сертификаттары

2.3. Окутууну баалоодо жана корректировкалоодо кайтарым байланыш механизминин болушу

Предметтик мугалимдин отчеттору Өз ара сабакка катышуу журналдары(үлгү) Дептерлерди текшерүү жөнундө жобо Предеметтик тесттик тапшырмалар Күндөлүк текшерүү боюнча маалымат Өз ара сабакка катышуу журналдары(үлгү) Дептерлерди текшерүү жөнундө жобо Алфавитка

2.4. Билим берүү стандартынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун объективдүү жана ачык-айкын системасынын болушу

Билим сапаты боюнча отчет Билим сапаты боюнча мониторинг Класс жетекчинин отчету

2.5. Окуучуларга баалоонун колдонулуучу эрежелери, жол-жоболору жана жыйынтыктары, ошондой эле аларды кайра кароонун жол-жоболору жөнүндө маалымдоо системасынын болушу

Жыйынтыктоочу мамлекеттик аттестациянын жобосу Апелляция жөнүндө жобосу Баалоонун критерийлер

2.6. Коопсуз, өнүктүрүүчү жана психологиялык жактан ыңгайлуу билим берүү чөйрөсүн камсыздоо, билим берүү процессинде ден соолукту сактоочу ыкмаларды колдонуу

Тарбия иштери боюнча иш-чаралардын анализдери Байкоо дептерлери Антитерростик паспорт

2.7. Ички жана тышкы баалоонун, системалуу мониторинг жүргүзүүнүн жыйынтыгы боюнча окуучулардын натыйжаларынын динамикасы

Предметтик мугалимдин отчеттору Мактоо баракчаларын каттоо журналы

2.8. Кызыкдар тараптардын кайрылууларына жана арыздарына таасир этүүнүн иштелип чыккан жана ишке киргизилген жол-жоболорунун болушу

Арыз жана сунуштарды каттоо журналы Ишеним кутучасынын жобосу
1. Мугалимдер окутууда инновациялык ыкмаларды колдонуу көндүмдөрүнө ээ жана аларды практикада 100% колдоно алышы.
2. Сабакка даярдануу жана сабак өтүү, окуучулардын жетишкендиктерин баалоо жана анализдөө, инновациялык технологияларды,техникалык каражаттарды сабактарда колдонуу үчүн шарттар түзүлгөндүгү. 3. Окуучулар сабактан кийинки учурда ар кандай ийримдерге катышышы жана окуудан жетишпеген окуучулар менен кошумча иш алып барылышы.
4. Коопсуздук эрежелеринин сакталышы боюнча шарттар каралгандыгы.
1.Электрондук күндөлүк жана журналга өтө электиги
1. Окуучулардын окууга болгон шыгын байкоо менен мотивациялоону улантуу; 2. Окуучулардын билиминин жогорку сапатына көмөк көрсөтүү үчүн кызыктар тараптар менен ишти активдештирүү; 3. Жарандардын кайрылуулары менен иштөөнү улантуу.

3. КАДРДЫК САЯСАТТЫН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮ

3.1. Педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү

Педагогикалык курам Кызматтык милдеттер жобосу Педагогикалык курам жөнүңдө маалымат Кадрдык буйруктун көчүрмөлөрү Тарификация Ички эмгек тартиби жөнүндө жобо

3.2. Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу

Класстык сааттардын планы Класстын паспорту Кабинеттердин коопсуздук эрежелери Тарбиялык сааттардын планы Медициналык кызматкердин иш кагаздары. Өрт коопсуздугу боюнча инструктаж

3.3. Педагогикалык кадрларды үзгүлтүксүз кесиптик өнүктүрүү, алардын квалификациясын жогорулатуу жана мотивациялоо системасынын болушу

ББМнын кызматкерлердин жана окуучулардын ийгиликтерин балоо жобосу Мугалимдерди сыйлоо иш-чаралары Билимин жогорулатуу боюнча график Мугалимдердин квалификациясын жогорулаттуу боюнча өткөндүгүү тууралуу сертификаттар Насаатчылык жобосу Насаатчылык боюнча план
1. Усулдук бирикме жетекчилеринин ишинин натыйжалуулугу, насаатчылык системасынын иштөөсү.
2. Педагогикалык кадрлардын өз кесиби боюнча иштөөсү.
3. Кабинеттердин жарыктандырылышы, шартка жооп бериши, жылуулугу, желдетилиши, таза суу менен камсыз болушу, эмеректердин коопсуздугу, коопсуздук техникалык эрежелердин, эвакуациялык пландардын болушу.
4. Физикалык жана психологиялык чөйрө түзүүгө кызыктар тараптардын болуусу.
1. Психологтун жоктугу
1. Мугалимдердин ыңгайлуу эмгек шарттарын жана үзгүлтүксүз профессионалдык өсүүсүн камсыз кылуу боюнча иштерди улантуу;
2. Иштеги кемчиликтерди табуу жана аларды тез арада четтетүү максатында мугалимдин өзүн-өзү талдоо практикасын улантуу;
3. Инструктаждардарга атайын ыйгарым өкүлдөрүн чакыруу;

4. МАТЕРИАЛДЫК-ТЕХНИКАЛЫК БАЗА

4.1. Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар, спорт зал) болушу

Кабинеттердин сүрөттөрү Информатика кабинети Мектеп китепканасы Спорт зал Пандустар

4.2. Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык, санитардык-эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер, өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери)

Эмгекти коргоо иштерин уюштуруу Эвакуациялык план Санитардык эпидемиологиялык актылар

4.3. Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу

Мектептин материалдык-техникалык базасын көзөмөлдөөнүн иш планы
1. Имараттын жана окуу кабинеттердин абалынын талапка жооп бериши.
2. Мектептин техникалык базасын өнүктүрүү боюнча пландын аткарылышы.
3. Мектепке кошумча окуу кружоктук имаратынын болушу.
1.Лабораториялык каражаттардын жетишсиздиги.
2. Актовый залдын жоктугу.
1.Мекеменин инфраструктурасын жакшыртуу, материалдык базасын толуктоо, мектепте коопсуз чөйрө үчүн шарттарды түзүү максатында эл аралык АгаХан Фонду, ЮСАИД, ЮНИСЕФ менен кызматташууну келишимин түзүү;
2. Мекеменин администрациясыы кызыктар түзүмдөр менен түрдүү долбоорлорду ишке ашыруу аркылуу окуу процессинин шарттарын жакшыртуу үчүн бюджеттен тышкаркы каражаттарды тартуу боюнча кызматташууну улантуу.