1. БИЛИМ БЕРҮҮ ПРОГРАММАСЫНЫН МАЗМУНУ ЖАНА ОКУУ-МЕТОДИКАЛЫК КАМСЫЗДАЛЫШЫ
1.1 Окуу планынын жана программалардын билим берүү стандартынын, базистик окуу планынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү.
Мектептин уставы Окуу планы Предметтик стандарттар Календарлык план менен иш алып баруу жобосу Календарлык тематикалык пландар1.2 Окуу-методикалык камсыздоонун билим берүү стандартынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү
Мекеменин усулдук кеңешинин жобосу Педагогикалык кеңештин жобосу Усулдук кеңешинин анализдери Усулдук кеңешинин протоколдору
1.4. Билим берүү программасынын жана окуу-методикалык камсыздоонун мазмунун жакшыртуу максатында кызыкдар тараптардын күтүүлөрүн, керектөөлөрүн жана канааттануусун мезгилдүү баалоонун жана маалыматтык коопсуздукту камсыздоонун колдонуудагы механизминин болушу |
2. КОМПЕТЕНТТҮҮ ОКУТУУНУ ИШКЕ АШЫРУУ ЖАНА ОКУУЧУЛАРДЫН ЖЕТИШКЕНДИКТЕРИН БААЛОО
2.1. Окутуунун пландаштырылган максаттарынын болушу
Стратегиялык план Бир жылга маалымат Бир жылга маалымат ОТИ завучунун 2022-2023-жылга түзгөн планы ТИ завучунун 2022-2023-жылга түзгөн планы Усулдук бирикмелердин пландары Тарбиялык саттар Күнүмдүк сабактардын планы Сабактын иштелмелери жана анализдери Таланттуу окуучулар менен иштөө планы Начар өздөштүргөн окуучулар менен иштөо планы2.2.Окутуу-тарбиялоо процессинде инновациялык технологияларды жана методдорду колдонуу
Декаддаларды өткөрүү графиги Мугалимдердин квалификациялык сертификаттары2.3. Окутууну баалоодо жана корректировкалоодо кайтарым байланыш механизминин болушу
Предметтик мугалимдин отчеттору Өз ара сабакка катышуу журналдары(үлгү) Дептерлерди текшерүү жөнундө жобо Предеметтик тесттик тапшырмалар Күндөлүк текшерүү боюнча маалымат Өз ара сабакка катышуу журналдары(үлгү) Дептерлерди текшерүү жөнундө жобо Алфавитка2.4. Билим берүү стандартынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун объективдүү жана ачык-айкын системасынын болушу
2.5. Окуучуларга баалоонун колдонулуучу эрежелери, жол-жоболору жана жыйынтыктары, ошондой эле аларды кайра кароонун жол-жоболору жөнүндө маалымдоо системасынын болушу
Жыйынтыктоочу мамлекеттик аттестациянын жобосу Апелляция жөнүндө жобосу Баалоонун критерийлер2.6. Коопсуз, өнүктүрүүчү жана психологиялык жактан ыңгайлуу билим берүү чөйрөсүн камсыздоо, билим берүү процессинде ден соолукту сактоочу ыкмаларды колдонуу
Тарбия иштери боюнча иш-чаралардын анализдери Байкоо дептерлери Антитерростик паспорт2.7. Ички жана тышкы баалоонун, системалуу мониторинг жүргүзүүнүн жыйынтыгы боюнча окуучулардын натыйжаларынын динамикасы
Предметтик мугалимдин отчеттору Мактоо баракчаларын каттоо журналы2.8. Кызыкдар тараптардын кайрылууларына жана арыздарына таасир этүүнүн иштелип чыккан жана ишке киргизилген жол-жоболорунун болушу
Арыз жана сунуштарды каттоо журналы Ишеним кутучасынын жобосу3. КАДРДЫК САЯСАТТЫН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮ
3.1. Педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү
Педагогикалык курам Кызматтык милдеттер жобосу Педагогикалык курам жөнүңдө маалымат Кадрдык буйруктун көчүрмөлөрү Тарификация Ички эмгек тартиби жөнүндө жобо3.2. Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
Класстык сааттардын планы Класстын паспорту Кабинеттердин коопсуздук эрежелери Тарбиялык сааттардын планы Медициналык кызматкердин иш кагаздары. Өрт коопсуздугу боюнча инструктаж3.3. Педагогикалык кадрларды үзгүлтүксүз кесиптик өнүктүрүү, алардын квалификациясын жогорулатуу жана мотивациялоо системасынын болушу
ББМнын кызматкерлердин жана окуучулардын ийгиликтерин балоо жобосу Мугалимдерди сыйлоо иш-чаралары Билимин жогорулатуу боюнча график Мугалимдердин квалификациясын жогорулаттуу боюнча өткөндүгүү тууралуу сертификаттар Насаатчылык жобосу Насаатчылык боюнча план4. МАТЕРИАЛДЫК-ТЕХНИКАЛЫК БАЗА
4.1. Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар, спорт зал) болушу
Кабинеттердин сүрөттөрү Информатика кабинети Мектеп китепканасы Спорт зал Пандустар4.2. Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык, санитардык-эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер, өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери)
Эмгекти коргоо иштерин уюштуруу Эвакуациялык план Санитардык эпидемиологиялык актылар4.3. Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу
Мектептин материалдык-техникалык базасын көзөмөлдөөнүн иш планы